تاریخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401
کد 502

مراسم بزرگداشت روز زمین پاک در شهر ممقان

مراسم بزرگداشت روز زمین پاک در شهر ممقان

💠مراسم بزرگداشت روز زمین پاک در شهر ممقان
💢به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک شهرداری ممقان نیز مراسم  پاکسازی طبیعت را با حضور فرماندار محترم شهرستان،امام جمعه محترم  ممقان،  ، بخشدار محترم،اعضای محترم شورای اسلامی شهر ،فرماندهی حوزه ظفر بسیج ممقان و روسای محترم ادارات هلال احمر ممقان،شرکت مخابرات ،بیمه تامین اجتماعی ،اداره گاز شهر  و سایر مسئولین شهر در محل پارک بزرگ ایرینجی ممقان برگزار نمود 

در این مراسم شهردار ممقان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین و مسئولان محترم در مراسم از زحمات پرسنل تلاشگر خدمات شهری شهرداری ممقان تقدیر نمودند.

امام جمعه محترم ممقان با تسلیت ایام سوگواری حضرت علی (ع) به بیان جایگاه، اهمیت و نقش درخت، فضای سبز و محیط زیست سالم در فرهنگ غنی اسلام پرداخت.

فرماندار محترم شهرستان آذرشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبیین نقش و وظیفه تک تک افراد جامعه در قبال حفظ و صیانت از زمین، زمین را امانتی در اختیار این نسل و متعلق به تمامی نسل ها دانست و گفت: با توجه به ماشینی شدن اجتناب ناپذیر زندگی در عصر حاضر لازم است توسط سه کانون مهم و تاثیرگذار خانواده، مدرسه و جامعه، روحیه مسئولیت پذیری در قبال زمین و محیط زیست از دوران کودکی نهادینه شود‌.
 در آخر مراسم از پاکبانان نمونه آقایان عبداله جلالی،سیروس زارعپور،احمد آذرنگ و پاکبان بازنشسته جناب آقای علی علیزاده با اهداء لوح تقدیر گردید.

روابط عمومی شهرداری ممقان
گزارش تصویری مراسم گرامیداشت روز زمین پاک