تاریخ : شنبه 28 اسفند 1400
کد 486

همایش پیاده روی به مناسبت عید نیمه شعبان

همایش پیاده روی به مناسبت عید نیمه شعبان

🔸به مناسبت نیمه شعبان و با حضور فرماندار محترم شهرستان آذرشهر برگزار شد؛
همایش بزرگ پیاده روی در ممقان

این همایش صبح امروز، جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا انصاری امام جمعه معزز ممقان، جناب آقای محمودیان فرماندار محترم شهرستان آذرشهر، آقایان سرهنگ شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آذرشهر، نوایی بخشدار ممقان، قربانسیاهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ممقان و با حضور گسترده اهالی شریف ممقان برگزار شد.

در خاتمه این همایش، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا انصاری امام جمعه معزز ممقان طی سخنانی کوتاهی، جلوه و نماد مهدی باوری و مهدی یاوری را در ولایت پذیری دانست.
 ایشان انتصاب آقای محمودیان به عنوان فرماندار شهرستان آذرشهر به عنوان فرماندار انقلابی و کارآمد را فرصتی ارزشمند برای حرکت در توسعه همه جانبه شهرستان دانست.

فرماندار محترم و رئیس شورای اداری شهرستان آذرشهر به عنوان سخنران اصلی با تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و فرارسین بهار طبیعت و نوروز، حضور در جمع پرشور و باصفای اهالی شریف، فهیم، فرهنگی و پُرتلاش را ارزشمند دانست.
ایشان اهتمام به حوزه ورزش و برنامه های ورزش همگانی و عمومی را در راستای سلامت و نشاط جامعه ضروری و کم تحرکی را آفت سلامت دانست.
وی افزود: ورزش در شرایط کنونی جامعه که خانواده ها و جوانان با بهره گیری خارج از قاعده از فضای مجازی، دچار کم تحرکی، گوشه گیری، استرس و عدم رغبت در فعالیت های جمعی، ... هستند، موجب پویایی و شادابی خواهد بود.

فرماندار شهرستان آذرشهر حمایت از حوزه ورزش در تمامی زمینه ها از جمله توسعه اماکن ورزشی با استفاده از ظرفیت و مشارکت های بخش خصوصی را از اولویت های مدیریت شهرستان دانست.

در پایان این همایش که با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی از جمله مولودی خوانی و اجرای سرود همراه بود، به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از جمله دوچرخه اهدا شد.
گزارش تصویری همایش پیاده روی به مناسبت نیمه شعبان