تاریخ : چهارشنبه 24 مرداد 1403
کد 1244

حضور مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه در محلات سطح شهر

حضور مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه در محلات سطح شهر


باتوجه به درخواست های شهروندان محترم از سامانه 137 و ملاقات حضوری مبنی بر اجرای آسفالت ریزی ، آبرو ، رفع خطر و .... مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از این محلات بازدید نمودند .

مدنی در بازدید از کوچه جنت 7 که جهت آسفالت ریزی کوچه در خواست شده بود تقریر داشتند : با توجه به هدایت نادرست آبهای فاضلاب خانگی به املاک اشخاص حقیقی در آخر کوچه و کامل نبودن قطعات کوچه مذکور ، جهت آسفالت ریزی کوچه بعد از ارائه تعهدات اهالی جهت هدایت آب های فاضلاب خانگی به محل مشخص و کامل شدن قطعات بررسی لازم انجام خواهد شد .

ایشان در بازدید از کوچه های باهنر 6 و 8 که جهت رسیدگی مسیر آب قنات و هدایت آب های فاضلاب خانگی به قنات و آسفالت ریزی موضعی در خواست شده بود، مقرر داشتند :اخطاریه از طرف شهرداری به اهالی آخر کوچه باهنر 6 جهت ایجاد چاه در منزل برای هدایت آب های فاضلاب خانگی ارسال گردد و بعد از اصلاح نهر توسط مالکین استخر باغیم زینه ، آسفالت ریزی موضعی توسط شهرداری در کوچه با هنر 8 انجام پذیرد .

وی در بازدید از ملک واقع در پشت مدرسه حسنیه که جهت رفع خطر و وجود حشرات موذی در خواست شده بود گفت : با صاحبین ملک جهت رفع خطر و ساماندهی وضع موجود در اولین فرصت مکاتبه گردد .

شهردار ممقان در بازدید از کوچه پشت حسینیه امشج اظهار داشت : در صورت همکاری اهالی کوچه جهت آبرو گذاری و آسفالت ریزی از طرف شهرداری اقدامات لازم صورت گیرد .

روابط عمومی شهرداری ممقان

https://eitaa.com/shahrdarimamaghan
 
گزارش تصویری حضور مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه در محلات سطح شهر