تاریخ : چهارشنبه 10 مرداد 1403
کد 1228

بازدید مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از محلات در خواست شده توسط شهروندان

بازدید مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از محلات در خواست شده توسط شهروندان

با توجه به درخواست های شهروندان ازسامانه ۱۳۷ شهرداری و ملاقات حضوری، مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از محلات شهر بازدید نمودند.

وی در بازدید از کوچه جدید الاحداث جنت که نسبت به زیر سازی درخواست شده بود ، مقرر گردید زیر سازی کوچه مذکور در اولین فرصت توسط واحد خدمات شهری انجام پذیرد.
ایشان در بازدید از کوچه هلال احمر ۴ ، با توجه به وجود نهر عمومی در کوچه مذکور و مشکلات هدایت مسیر نهر ، اظهار داشت: تصمیم گیری های لازم نسبت به آبرو و زیر سازی بعد از رفع مشکل نهر اعمال می گردد.

وی در بازدید از گذر آخر لاله روبروی کوچه انصار با توجه به نیاز کلی نسبت به آسفالت ریزی ، مقرر گردید در صورت مشارکت خود اهالی اقدامات لازم از سوی شهرداری انجام می پذیرد.
شهردار ممقان در بازدید از کوچه میرابی 10 ، با توجه به نیاز کلی کوچه برای آسفالت ریزی ، اظهار داشت : در صورت مشارکت اهالی آسفالت ریزی کلی انجام می گیرد ،در غیر این صورت صرفاً به صورت موضعی توسط شهرداری اقدام گردد.

ایشان در بازدید از معبر آخر مرد بیگ که جهت زیر سازی و آسفالت ریزی در خواست شده بود ، تقریر داشت ، بعد از اصلاح نهر عمومی و اجرای جوی آب استاندارد توسط اهالی نهر ، زیر سازی و آسفالت ریزی با مشارکت اهالی توسط شهرداری برای قسمت مسکونی انجام پذیرد .

روابط عمومی شهرداری ممقان

https://eitaa.com/shahrdarimam
گزارش تصویری بازدید مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از محلات در خواست شده توسط شهروندان