تاریخ : دوشنبه 8 مرداد 1403
کد 1227

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ممقان از میدان سوزن دوزی و تصمیم گیری برای اجرای طرح های عمرانی

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ممقان از میدان سوزن دوزی و تصمیم گیری برای اجرای طرح های عمرانی

امروز ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ مدنی شهردار ممقان به همراه حسین بابایی و لطیفی رئیس و نایب رئیس ، قربانسیاهی ، رحیمی و حاج علی اکبری عضو شورای اسلامی شهر از میدان سوزن دوزی ممقان واقع در روبروی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان جهت تصمیم گیری و اجرای طرح های عمرانی بازدید نمودند.

مدنی شهردار ممقان در این بازدید با اشاره به تسریع روند اجرای پروژه ها گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر برنامه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، هنری و ورزشی در راستای ارتقاء سطوح کمی و کیفی زندگی شهروندان، در دستور کار خود دارد. ایشان تقریر داشت : هدف از این بازدید ها هم فکری جهت پیشرفت پروژه های در دست اجرا در سطح شهر می باشد و اجرای پروژه های عمرانی جدید اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر ممقان خواهد بود.

حسین بابایی رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه شهروندان را در راستای خدمت رسانی بهینه به شهر ارتقاء بخشد، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به دنبال پیشرفت چشم گیر ممقان هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورای شهر و شهرداری زیاد می باشد، باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم.

روابط عمومی شهرداری ممقان

https://eitaa.com/shahrdarimam
گزارش تصویری بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ممقان از میدان سوزن دوزی و تصمیم گیری برای اجرای طرح های عمرانی