تاریخ : چهارشنبه 3 مرداد 1403
کد 1224

بازدید مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از سطح شهر ومحلات

بازدید مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از سطح شهر ومحلات


با عنایت به درخواست های شهروندان ازسامانه ۱۳۷ شهرداری و ملاقات حضوری مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از محلات مختلف شهر بازدید نمودند.
ایشان در بازدید از استخر ارزن و شهید روغنی ۱۱ ، اظهار داشت: با توجه به خارج از محدوده بودن محل امکان عملیات آسفالت ریزی و آبرو وجود نداشته و مالکین میتوانند راسا خودشان اقدام نمایند و برای اصلاح موارد بهداشتی استخر ارزن مقرر گردید برای مالکین استخر اخطاریه جهت لایروبی و دیوار کشی ارسال گردد.
در بازدید از عرفان ۹ و شهید روغنی ۵ مقرر گردید ، در صورت مشارکت اهالی با شهرداری آسفالت ریزی و آبرو کشی کوچه های مذکور صورت می گیرد.

وی در بازدید از کوچه باهنر ۱۰ جهت هدایت آب های سطحی تقریر داشت ، با حضور پیمانکار مربوطه نحوه اجرا آبرو بررسی گردد و اقدامات لازم انجام پذیرد.

شهردار ممقان در بازدید از گذر مزیدلو ، با توجه به نیاز اصلاح آبرو و هدایت آب های سطحی در جنب مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دستوربرای اجرای اقدامات لازم را صادر فرمودند.

مدنی شهردار ممقان در بازدید از عرفان ۵ اظهار داشت : اقدامات لازم جهت ارسال اخطاریه برای صاحب ملک رفع خطر شده در اولین فرصت انجام پذیرد و در خصوص اجرای آسفالت ریزی و اصلاح آبرو در صورت مشارکت اهالی در اولویت کاری قرار گیرد .
ایشان در بازدید از کوچه میرابی ۱۱ دستورات لازم را برای اجرای آسفالت ریزی در اولین فرصت صادر فرمودند.

روابط عمومی شهرداری ممقان

https://eitaa.com/shahrdarimam  
گزارش تصویری بازدید مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از سطح شهر ومحلات