تاریخ : جمعه 8 تير 1403
کد 1194

️ بازدید دکتر مدنی شهردار ممقان از محلات و معابر شهر ممقان

️ بازدید دکتر مدنی شهردار ممقان از محلات و معابر شهر ممقان

با عنایت به درخواست های شهروندان محترم از سامانه ۱۳۷ و ملاقات حضوری مبنی بر اجرای آسفالت ریزی معابر وآبرو ، دکتر مدنی شهردار ممقان به همراه کارشناسان مجموعه از محلات مختلف شهر بازدید نمودند .
ایشان در بازدید از کوچه نیر۱۴ و بن بست نیلوفر ولیعصر شمالی ، با توجه به نبود آبرو و آسفالت و زیر سازی مناسب تقریر داشتند :در صورت مشارکت اهالی و رفع مشکل نهر عمومی در کوچه نیر ۱۴ اقدامات لازم از طرف شهرداری انجام پذیرد.
وی در بازدید ازکوچه با هنر ۱۴ اظهار داشت ، با توجه به مشارکت اهالی برای اجرای آبرو بعد از اصلاح ورودی دو ملک در اولین فرصت آسفالت کوچه توسط شهرداری صورت پذیرد و گذر آخر کوچه که منتهی به باهنر ۱۰ می باشد ،با اجرای پله و محافظ در محل مذکور اصلاح گردد.
مدنی در بازدید از پارک محله مزیدلو و کوچه همجوار پارک گفت : اجرای کفپوش با الویت برنامه های عمرانی در پارک مزیدلو اجرا گردد و برای آسفالت ریزی کوچه همجوار بعد از دیوار کشی دو ملک مخروبه در اولین فرصت آسفالت ریزی انجام شود.
ایشان در بازدید مسیر خانی گلی و اصلاح آبرو فرمودند: این آبرو در الویت برنامه های کاری واحد عمران قرار گیرد و هدایت این آبرو تا مسیر قبلی آب های سطحی ادامه پیدا کند.
روابط عمومی شهرداری ممقان

https://eitaa.com/shahrdarimamaghan
گزارش تصویری ️ بازدید دکتر مدنی شهردار ممقان از محلات و معابر شهر ممقان