تاریخ : چهارشنبه 30 خرداد 1403
کد 1180

مراسم معارفه خانم دکتر صبا مدنی به عنوان شهردار ممقان با حضور موحدنیا مدیرکل محترم امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و محمودیان فرماندار محترم شهرستان آذرشهر

مراسم معارفه خانم دکتر صبا مدنی به عنوان شهردار ممقان با حضور موحدنیا مدیرکل محترم امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و محمودیان فرماندار محترم شهرستان آذرشهر


امروز شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، مراسم معارفه سرکار خانم دکتر صبا مدنی به عنوان شهردار ممقان با حضور موحدنیا مدیرکل محترم امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و محمودیان فرماندار محترم شهرستان آذرشهر و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش ممقان در تالار شهرداری ممقان برگزار شد.
دراول این مراسم رحیم رحیمی عضو شورای اسلامی شهر ممقان به نمایندگی از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم گویی خدمت تمامی میهمانان ، با بیان اینکه انتخاب سرکار خانم دکتر صبا مدنی به عنوان اولین بانوی شهردار در استان آذربایجان شرقی ضمن افتخاربرای شهر ممقان ، بلکه : احترام و ارزش دادن به حقوق بانوان در مدیریت شهر و استفاده از نظر ها و پیشنهاد آنها است.
محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهرضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ، اظهار داشت : ممقان با وجود ظرفیت های فراوان ، نیازمند بعضی اقدامات ضروری جهت توسعه ی بیش ازپیش است که شهردار جدید باید به آنها بپردازد . ایشان با اشاره به همکاری و هماهنگی هیئت تطبیق شهرستان آذرشهر و همت و همکاری شورای اسلامی شهر ممقان جهت پیشرفت شهر و خدمت بی منت از اعضای شورای اسلامی شهر ممقان قدردانی کرد.
موحدنیا مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به شعار سال جهش تولید بامشارکت مردم ، اظهار داشت این شعار سال یک فرمان است که با مشارکت مردم و دولت در مدیریت شهری منجرب پیشرفت خواهد شد. وی با اشاره به اختصاص قیر رایگان به شهرداری‌ها گفت:با توجه به اینکه مقداری از درصد هزینه آسفالت مربوط به قیررایگان می‌باشد، کمک خوبی به شهرداری‌ها می‌شود. ایشان با اشاره به خواستار شهید دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی برای وجود بانوان در اداره شهر ها افزود : خوشحالم که خانم مدنی باعث شد خواست این شهید خدمت در مدیریت شهری به عنوان شهردارممقان اجرا شود .
خانم دکتر مدنی شهردار جدید شهر ممقان با قدردانی از ریاست واعضای شورای اسلامی شهر جهت اعتماد به ایشان برای صلاحیت پست شهرداری ، تقریر داشت برای موفقیت در این سمت نیازمند همکاری و مشارکت و حمایت تمامی مسئولین و مردم برای پیشرفت شهرمان هستیم .
پایان این مراسم اعطای حکم شهرداری خانم مدنی با امضای محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و تجلیل از رحمن زاده سرپرست شهرداری به همراه بود .
روابط عمومی شهرداری ممقان
گزارش تصویری مراسم معارفه خانم دکتر صبا مدنی به عنوان شهردار ممقان با حضور موحدنیا مدیرکل محترم امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و محمودیان فرماندار محترم شهرستان آذرشهر