تاریخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
کد 1159

تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی شهرستان آذرشهر توسط محمودیان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان آذرشهر

تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی شهرستان آذرشهر توسط محمودیان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان آذرشهر

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در اولین روز از هفته روابط عمومی، محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر در نشست صمیمی با جمعی از مسئولین روابط عمومی های ادارات گفت: روابط عمومی ها مغز متفکر سازمان و در خط مقدم جهاد تبیین و اطلاع رسانی هستند.
وی افزود: روابط عمومی ها مشعل داران توسعه و جهادگران تبیین هستند. فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان آذرشهر با نام بردن از روابط عمومی ها به عنوان موتور محرکه و شریان اصلی سازمان ها گفت: روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی را محقق می کند.
وی تصریح کرد: کلید برنامه ها در اختیار روابط عمومی هاست که با آینده نگاری و دیده بانی، افق آینده را مشخص می کنند. فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان آذرشهر با تشریح ضرورت اطلاع رسانی، انعکاس عملکردها را موجب ایجاد و تقویت روح امید در مردم دانست و گفت: همزمان با بیان توانمندی ها و عملکردها، ضعف ها نیز باید مطرح شوند ولی دقت شود که منفی بافی در روابط عمومی و اطلاع رسانی کارساز نبوده و لازم است در بیان انتقادها انصاف و تقوی رعایت شود.
وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در اطلاع رسانی و تاکید بر همکاری و هم افزایی بیش از پیش گفت: روابط عمومی ها به عنوان بازوان توانمند و مشاوران امین مدیران سازمان ها، همواره باید حافظ منافع سازمان و مردم باشند.
فرماندار شهرستان آذرشهر افزود: روابط عمومی اتاق شیشه ای و آئینه تمام نمای سازمان است و روابط عمومی باید الگو و نماد تمام عیار سازمان باشد. در ابتدای این نشست که عادل نیائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آذرشهر نیز حضور داشت، مقنی عباسی مسئول روابط عمومی فرمانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان آذرشهر، ضمن خیرمقدم گویی و قدردانی از حمایت ها، هدایت ها و حُسن توجه فرماندار محترم شهرستان آذرشهر به عنوان نماینده عالی دولت به حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، از کارشناسان روابط عمومی ادارات به عنوان افرادی بی ادعا و پُرکار نام برد و با تاکید بر حفظ و ارتقای بیش از پیش جایگاه خطیر روابط عمومی ها با توجه به کارکردها و وظایف، به صورت اجمالی به ارائه گزارش عملکرد پرداخت.
قابل ذکر است که این نشست با تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی شهرستان آذرشهر خاتمه یافت.
گزارش تصویری تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی شهرستان آذرشهر توسط محمودیان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان آذرشهر