تاریخ : شنبه 21 بهمن 1402
کد 1087

جشنواره غذاهای سنتی و بازیهای بومی محلی در ممقان

جشنواره غذاهای سنتی و بازیهای بومی محلی در ممقان

به همت هیئت ورزش های همگانی بخش و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر ممقان امروز جشنواره غذاهای سنتی و بازیهای بومی محلی در سالن کوثر ممقان برگزار شد.
این جشنواره همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در جهت ترویج استفاده از غذای سالم ، با حضور عادلی نیائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ،پورباقربخشدار ، نجمی شهردار ، رئیس ، نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش ممقان برگزار شد ‌.
این مراسم با سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، بخشدار بخش و اللهیار پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ، اجرای سرود توسط غنچه های هلال احمر ممقان و اجرای تک نوازی سرود ملی ایران توسط بانوی ممقانی به همراه بود .
شایان ذکر است : این رویداد فرهنگی با ۱۲ غرفه ترکیبی از شهرها و روستاهای شهرستان و خود شهر ممقان ، با غذاهای سنتی ومحلی و اجرای بازیهای محلی اجرا شد.
در پایان مراسم : از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر ممقان و هیئت ورزش های همگانی بخش از شرکت کننده گان در غرفه ها با اهدای لوح تقدیر توسط مسئولین تجلیل شد.

روابط عمومی شهرداری ممقان
گزارش تصویری جشنواره غذاهای سنتی و بازیهای بومی محلی در ممقان