تاریخ : يکشنبه 15 بهمن 1402
کد 1071

️دیدار مسئولین با امام جمعه ممقان در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر

️دیدار مسئولین با امام جمعه ممقان در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر

امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مناسبت اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و ورود افتخار آفرین رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان و بخش ممقان با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین دکتر انصاری امام جمعه محترم ممقان با وی دیدار و تجدید میثاق نمودند.
در ابتدای این مراسم پور باقر بخشدار بخش ممقان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر با اشاره به تحولات منطقه و تحولات اجتماعی بر اهمیت گرامیداشت یاد و نام امام راحل شهدا و دهه مبارک فجر تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری امام جمعه ممقان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امام راحل (ره) منش و سیره و راه انبیا الهی را در جامعه اسلامی ایران درخشان کرد و وظیفه‌ای که همه انبیا الهی برای مبارزه با طاغوت‌های زمان خود برعهده داشتند را در ادامه راه آنها انجام داد. وی بااشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند ، اظهار داشت ملت شریف ممقان در تمامی مراحل همراه آرمان های نظام جمهوری اسلامی بوده اند و دراین انتخابات نیز حضور پرشور خواهند داشت . ایشان با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی در دهه فجر گفت : امروز جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است و همه مسئولین باید این عملکردهای خود را برای جامعه بیان کنند.

روابط عمومی شهرداری ممقان
گزارش تصویری ️دیدار مسئولین با امام جمعه ممقان در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر