تاریخ : پنجشنبه 12 بهمن 1402
کد 1066

طرح ممقان پاکیزه شهرداری ممقان

طرح ممقان پاکیزه شهرداری ممقان


*در طرح ممقان پاکیزه همشهریان عزیز می توانند نخاله های تولید شده خود را اعم از نمک شورکاری ها ، نخاله ساختمانی ، درختان بریده شده و ... را (به اندازه محدود )با قرار دادن در مکان های ماشین رو و ارسال نام و عکس محل نخاله ها به سامانه ۱۳۷ شهرداری ممقان و یا به شماره تلفن ۰۹۹۳۲۹۸۹۵۸۳ روابط عمومی شهرداری اعلام نمایند .

دراجرای طرح ممقان پاکیزه با توجه به انباشته شدن نمک شورکاری های نخود و سویا در جلوی کارگاه ها و ایجاد مناظر ناخوشایند در سطح شهر ، همشهریانی که در این صنف شاغل هستند می توانند نمک های حاصل از تولید را با وسیله شخصی خود به مکانی که در زباله گاه شهرداری ممقان در نظر گرفته شده هدایت نمایند و در صورت استفاده از امکانات شهرداری برای جمع آوری ( نخاله های ساختمانی و نمک شورکاری ها ) صرفا هزینه بارگیری لودر دریافت میگردد و هزینه حمل به صورت رایگان میباشد .

وسایل نقلیه نخاله بر ساختمانی اعم از تراکتور ها ، نیسان و سه چرخه ها ، باتوجه به اجرای طرح ممقان پاکیزه میتوانند به صورت رایگان نخاله های خود را به محل زباله گاه شهرداری ممقان تخلیه نمایند .

همشهریانی که به صورت جهادی در زیباسازی معابر با هماهنگ شدن از شهرداری اقدامی برای اجرای طرح ممقان پاکیزه انجام دهند از طرف شهرداری مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

این طرح در راستای پاکسازی و جمع آوری نخاله های ساختمانی و عمرانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز به منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری، توسط شهرداری در پنجشنبه های هر هفته اجرا خواهد شد .

لازم به ذکر است طرح ممقان پاکیزه از پنجشنبه این هفته مورخه ۱۲ /۱۱/ ۱۴۰۲ به صورت یک روز در هفته به صورت متداوم اجرا خواهد شد .

روابط عمومی شهرداری ممقان